شیراز؛

تمدید سرشماری اینترنتی تا پایان روز سه شنبه

مردم استان تا ساعت 24 روز بیست و هفتم مهربرای ثبتنام در سامانه سرشماری مهلت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان فارس با اشاره به تمدید زمان ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس مسکن  گفت: مردم استان تا ساعت 24 بیست و هفتم مهر ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
سنگی افزود:  بر این اساس در مرحله نخست این سرشماری مردم استان فارس تا 27 مهر فرصت دارند با مراجعه به سایتwww.sarshomari95.ir به حدود 54 پرسش جواب دهند.
وی افزود: مردم در این سایت باید اطلاعات فردی خود و خانواده را شامل نام ونام خانوادگی، کدملی، شماره ملی و کدپستی محل سکونت را حتما داشته باشند تا بتوانند پرسشنامه را تنظیم کنند.
قائم مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان فارس افزود : پس از تنظیم پرسشنامه  کد 10 رقمی به متقاضی داده می شود و این کد به آمار گیرانی که از 25 مهر تا 25 آبان به در منازل مراجعه می کنند ، ارائه می شود .
 وی زمان آغاز مرحله دوم سرشماری را از 28 مهر ماه عنوان کرد و ادامه داد: در این بازه زمانی مأموران سرشماری که از بین افراد متقاضی مشارکت در اجرای طرح انتخاب‌ شدند با مراجعه حضوری نسبت به سرشماری اقدام و فرم‌ های الکترونیکی خود را با استفاده از تبلت تکمیل خواهند کرد.  
سنگی خاطرنشان کرد: شهروندانی که از طریق اینترنت در سرشماری شرکت کردند، هنگام مراجعه مأمورین کد رهگیری خود را به مأمور اعلام و تائیدیه درج اطلاعات خود در سامانه، دریافت کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
با سلام چرا لینک مستقیم ثبت نام در سرشماری را در صفحه اصلی باشگاه نمیگذارید بنده تا بحال نتوانسته ام تا بحال وارد سایت شوم شاید بسیاری مشکل مرا داشته باشند
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۰:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
https://www.sarshomari95.ir/
آخرین اخبار