ساری؛

فعالیت 4هزار گروه جهادی درکشور +تصویر

4 هزار گروه جهادی در روستاهای دورافتاده کشور به مردم خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار نقدی ، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورصبح امروز در مراسم افتتاحیه عملیات آب‌رسانی مناطق محروم بخش بندپی شرقی بابل،گفت: یکی از اقدامات ارزنده گروه جهادی بین‌المللی جامعه المصطفی در مازندران پیروی از آموزه‌های اهل بیت (ع) ،گذشت، فداکاری، گذشتن از حق خود برای کمک و خدمت به مردم را از دیگر ویژگی‌های این گروه جهادی است.

وی به وجود 4 هزار گروه جهادی در کشور خبر داد و افزود : کسانی که ایراد می‌گیرند و می‌گویند ما در ایران کاری به سوریه و یمن نداریم، باید ببینند که افرادی از اقصی نقاط کشور آمدند در یک روستای دورافتاده به مردم خدمت کنند و نگفتند از کشور ما نیستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تشکیل چنین گروه‌های جهادی در عرصه اجتماعی برگرفته از آموزه‌های اهل بیت (ع) است.

سردار نقدی ، با بیان اینکه اجرای طرح های جهادی در بابل با هزینه سنگین در برنامه پیمانکاری باید انجام می شد افزود : طرح آبرسانی در این منطقه با همت این گروه جهادی و مردم با 10 درصد هزینه به ثمر نشست.

وی گفت : ساخت خانه عالم، مساجد و آب‌رسانی از کارهای اقتصاد مقاومتی است.

مسئول گروه سازندگی شهيد موسی صدر نیز گفت: 36 طلبه خارجی و 4طلبه ایرانی از 18 مليت جهان در روستای زربوت شهرستان بابل در حال خدمت رسانی جهادی به اهالی اين روستای محروم هستند.

ابولفضل علیخانی با بیان اینکه اردوی سازندگی جهادی با طلبه های خارجی از 18 ملیت از 15 مهرماه در روستای زربوت اغاز شده است. افزود: در حال حاضر گروه در حال کندن زمین است و امروز این طرح افتتاح شد.

مسئول گروه سازندگی امام موسی صدر گفت: فاصله چشمه تا روستا و محل مخزن 9 کیلومتر است و هر روز این جهادگران طلبه 2 هزار متر از زمین را برای لوله گذاری آماده می کنند.

ابولفضل علیخانی با بیان اینکه این گروه 7 ساله با نام سازندگی امام موسی صدر در مجامع بین المللی شناخته شده است افزود: هدف ترویج و انتقال فرهنگ جهادی به خارج از مرزهای ایران اسلامی است.

وی گفت: عملیات آبرسانی روستایی بخش بندپی شرقی بابل با همت 50 طلبه از 18 کشورهای استرالیا، امریکا، سوئد،نروز، اندونزی ،عراق، سوره، افغانستان انجام شد.

مراسم افتتاحیه عملیات آب‌رسانی گروه جهادی طلاب جامع المصطفی حوزه علمیه قم به نام طرح حضرت ابوالفضل عباس (ع) به مناطق روستایی و کم برخوردار بابل صورت گرفت.
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار