اصفهان؛

مدیرعامل جدید سپاهان در تمرینات تیم فوتبال این باشگاه حاضر شد

مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به همراه اعضای هیات مدیره این باشگاه در تمرینات آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه حاضر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن طاهری مدیر عامل جدید این باشگاه به همراه اعضای هیئت مدیره و سایر مسئولان باشگاه در آستانه برگزاری شهرآورد فوتبال اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن تمرینات آماده سازی این تیم را نظاره کردند.
رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان در جریان برگزاری تمرینات آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه در جمع بازیکنان و کادرفنی تیم از محسن طاهری به عنوان ورزشکار و مربی بزرگ ورزش کشور نامبرد و افزود: ایشان از کارکنان شرکت فولاد مبارکه است و به یقین می تواند با استفاده از تجربیات گرانبهای خود و حمایت های کارخانه فولاد مبارکه، روند توسعه و پیشرفت باشگاه سپاهان را سرعت بخشد.
منوچهر نیکفر همچنین با سپاس از زحمات اصغر باقریان مدیرعامل قبلی این باشگاه، افزود: طاهری با تصمیم هیات مدیره باشگاه سپاهان و هماهنگی با مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انتخاب شد.
محسن طاهری مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان نیز با اشاره به اینکه خود سال ها به عنوان ورزشکار تیم هندبال سپاهان و تیم ملی فعالیت نموده است ابراز امیدواری کرد که با کمک و همکاری شرکت فولاد مبارکه سپاهان روزهای بهتری برای این باشگاه رقم بخورد.
در پایان این برنامه، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان و محرم نویدکیا سرگروه این تیم نیز با سپاس از زحمات باقریان مدیرعامل سابق باشگاه، برای طاهری مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان آرزوی موفقیت کردند.
طاهری در حال حاضر سرمربی تیم ملی هندبال ایران و تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان است.
وی از سابقه حضور در تیم ملی هندبال و سرگروهی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان برخوردار است و حضور در هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مدت یک سال را در کارنامه دارد.
وی در 25 سال گذشته در پست های اجرایی و عملیاتی شرکت فولاد مبارکه مشغول به فعالیت بوده است.
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تاکنون پنج بار قهرمان لیگ برتر فوتبال شده است و هم اکنون با 10 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر باشگاههای کشور قرار دارد.
این تیم روز شنبه از ساعت 17 روز شنبه هفته آینده در شهرآورد فوتبال اصفهان در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم ذوب آهن می رود .


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.