خاش

توزیع 300 بسته مواد غذایی بین نیازمندان روستایی بخش مرکزی خاش

بخشدار مرکزی شهرستان خاش گفت: همزمان با فرارسیدن شام غریبان کربلا به همت خیران و پیشکسوتان ورزشی این بخش 300 بسته مواد غذایی بین نیازمندان روستایی و حاشیه نشینان شهر خاش توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،مجتبی شجاعی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم قیام عاشورا اجرای عدالت و کمک به رفع نیازهای محرومان جامعه بوده باید این فرهنگ غنی بخوبی معرفی شود.

وی اظهار داشت: درک مصیبتها و دردهایی که امام حسین(ع) و یاران و خاندان آن حضرت به جان خریدند به هیچ وجه آسان نیست لذا داشتن احساس همدردی و کمک به برآورده کردن احتیاجات محرومان جامعه باید مورد توجه اقشار مختلف مردم و مسئولان باشد.

شجاعی بیان کرد: توجه به بیماران هم در این شبها و لحظات باید در اولویت باشد و در همین موضوع اهدای خون از سنتهای ارزشمندی است که استقرار پایگاه انتقال خون در خاش می تواند علاقه مندان به اهدای خون را جذب و به تامین بخشی از نیازهای بیماران کمک کند.

وی ادامه داد: حفظ وحدت و اخوت و برادری از ملزومات مهم در جامعه است که خوشبختانه زیبایی های آن امسال در ایام محرم در خاش مشهود است و گام برداشتن برای تحکیم و ثبات آن همواره دارای اهمیت است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.