اردبیل؛

فعال بودن 60 مرکز مشاوره در اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: 60 مرکز مشاوره بهزیستی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهزاد ستاری صبح امروز در جریان بازدید از نمایشگاه هفته ملی کودک در خیابان ساحلی اردبیل اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن 16 مهر روز جهانی کودک با ایام سوگواری سید الشهدا(ع) تصمیم گرفتیم تا در قالب نمایشگاهی ارزش‌ها و مفاهیم فرهنگ عاشورایی را به نسل‌های آینده به ویژه کودکان و نوجوانان انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه ما این نمایشگاه را با محوریت شعار پیش‌بینی شده سازمان بهزیستی برای هفته ملی کودک با نام «کودکان تشنه‌اند» تدارک دیده‌ایم، افزود: در این نمایشگاه که تا 24 مهر ماه دایر است با محوریت پیام‌های اصیل عاشورایی و درارتباط با فرهنگ و فلسفه قیام امام حسین(ع) به شکل ساده مفاهیم و محتوای غنی این پیام به زبان آثار هنری به کودکان و خانواده‌ها انتقال داده می‌شود تا در قالب نمایشگاهی مناسب و شایسته آثار کودکان و نوجوانان در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی فرزند‌پروری برای والدین در قالب پایگاه‌های اجتماعی سلامت روان در محلات مختلف پیش‌بینی شده و در حال برگزاری است.

ستاری تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های مختلف تدارک دیده شده است تا با همکاری نهادهایی همچون هلال احمر، کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و ... بتوانیم مفاهیم مهارت زندگی اجتماعی و مواردی از نکات ایمنی و همچنین گوشه‌هایی از فعالیت فرهنگی، هنری و خلاقیت دانش‌آموزان را در این نمایشگاه به تصویر بکشیم.

وی عنوان کرد: در کنار این فضاها و مکان‌های آموزشی 60 مرکز مشاوره بهزیستی نیز در سطح استان فعالیت می‌کنند که پدران و مادران به همراه فرزندانشان می‌توانند در یک ارتباط گیری صحیح سعی کنند از ارائه مشاوره‌های این مراکز در تربیت و تعالی فرزندانشان بیشتر و بهتر استفاده کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، مرکز ، مشاوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.