ساری؛

همبستگی 40طلبه از 18 ملیت برای رفع مشکل آب آشامیدنی +تصاویر

40 طلبه از 18 مليت جهان با برپایی اردوی جهادی دست به دست هم دادند تا مشکل آب آشامیدنی اهالی روستای زربوت بابل رفع کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابولفضل علیخانی مسئول گروه سازندگی شهيد موسی صدرگفت: 36 طلبه خارجی و 4طلبه ایرانی از 18 مليت جهان در روستای زربوت شهرستان بابل در حال خدمت رسانی جهادی به اهالی اين روستای محروم هستند.

وی با بیان اینکه اردوی سازندگی جهادی با طلبه های خارجی از 18 ملیت از 15 مهرماه در روستای زربوت اغاز شده است. افزود: در حال حاضر گروه در حال کندن زمین است و روز یازدهم محرم این طرح افتتاح خواهد شد.

مسئول گروه سازندگی امام موسی صدر گفت: فاصله چشمه تا روستا و محل مخزن 9 کیلومتر است و هر روز این جهادگران طلبه 2 هزار متر از زمین را برای لوله گذاری آماده می کنند.

ابولفضل علیخانی با بیان اینکه این گروه 7 ساله با نام سازندگی امام موسی صدر در مجامع بین المللی شناخته شده است افزود: هدف ترویج و انتقال فرهنگ جهادی به خارج از مرزهای ایران اسلامی است.

وی گفت: این طلبه ها از کشورهای استرالیا، امریکا، سوئد،نروز، اندونزی ،عراق، سوره، افغانستان در این گروه حضور دارند که خودشان قرار است در کشورشان گروه های جهادی را با تبعیت از گروه های ایرانی تشکیل دهند.

ابولفضل علیخانی با بیان اینکه تا کنون این گروه 11 مسجد و چندین خانه برای محرومان ساختند افزود: مرمت و بازسازی مدارس، اهدای لوازم مدرسه به دانش آموزان مناطق محروم و فعالیتهای فرهنگی و قرآنی از دیگر فعالیتهای جهادی گروه سازندگی امام موسی صدر است.

 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار