اسدی: حماسه بزرگی در ورزشگاه آزادی رقم خورد/ بازی برگشت با ازبکستان را مدیریت می کنیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: احتمال تغییر زمان دیدار برگشت ایران با ازبکستان ضعیف است.

اسدی: حماسه بزرگی در ورزشگاه آزادی رقم خورد/ بازی برگشت با ازبکستان را مدیریت می کنیمبه گزارش خبرنگار  ورزشی فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان  علیرضا اسدی پس از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت:بچه های ما این قدر خوب بازی کردند که کره حرفی برای گفتن نداشت.سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم.به بچه ها تبریک می گویم و کره اصلا نتوانست به دروازه ما نزدیک شود.این به خاطر بازی خوب ایران بود.
وی ادامه داد: باید از تماشاگران تشکر کنم.از فدراسیون و دست اندرکاران تشکر می کنم که شرایط برگزاری این بازی را فراهم کردند.امروز تماشاگران ما حماسه بزرگی را رقم زدند و توانستیم با احترام کامل به ارزش های اسلامی پیروز میدان شویم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره وضعیت برگزاری بازی برگشت ایران مقابل ازبکستان در شب قدر به کجا رسید، توضیح داد:بازی برگشت ازبکستان را مدیریت می کنیم.این تاریخ ها از قبل نوشته شده است.خیلی بعید است که زمان بازی ازبکستان تغییر کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات مهدی تاج مبنی بر احتمال تغییر زمان آن بازی بیان کرد: اینکه کی چی گفته است را من نمی دانم.جدول را قبلا می نویسند و اگر تا 7 ماه قبل گفته می شد احتمال تغییر وجود داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار