شیراز؛

فرهنگیان سرمایه های اجتماعی جامعه

فرماندار ویژه جهرم گفت: فرهنگیان صاحب تجارب ارزشمند و سرمایه های اجتماعی جامعه هستند و باید مورد تکریم و احترام قرار گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضاصحرائیان فرماندار ویژه جهرم در نشست با اعضای انجمن بازنشستگان فرهنگی ضمن تقدر و تشکر از تلاش و زحمات فرهنگیان گفت: فرهنگیان افراد فرهيخته اي هستند كه سال ها تجربه فرهنگي و اجتماعي دارند و پتانسيل بزرگي براي شهرستان محسوب می شوند.
وی افزود: بازنشستگی پایان کار نیست بلکه آغازی است برای استفاده از تجربیات ارزشمند به منظور توسعه و پیشرفت که باید از این ظرفیت استفاده شود .
فرماندارويژه شهرستان جهرم بیان داشت: در حال حاضر حدود 3 هزار نفر بازنشسته آموزش و پرورش داریم که كه عمرشان را صرف تعليم و تعلم كرده اند و بسياري از افرادي كه صاحب مدارج علمي هستند، افتخار شاگردي آنها را دارند.
صحرائیان تاکید کرد: فرمانداري همكاري لازم را برای ثبت انجمن بازنشستگان فرهنگی انجام خواهد داد.
وی تصریح نمود: ترويج فرهنگ کارگروهي، فعالیت های عام المنفعه و يا ترويج حقوق شهروندي مي تواند از جمله رشته هاي تخصصي انجمن ها و سازمان هاي مردم نهاد باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم استمرار اين انجمن ها را نيازمند بنيه مالي خوبی دانست و عونان کرد : مي بايست يك سري واحد هاي دآرمد زا در اختيار آن انجمن قرار گيرد تا هم موجب درآمدزايي براي افراد پيشكسوت شود و هم اينكه درآمد پايداري برای انجمن ايجاد شود.
صحرائیان در خصوص ايجاد پارك پيشكسوتان اظهارداشت: ايجاد پارك پيشكسوتان نیازمند مکان یابی است و در این راستا لازم است آموزش و پرورش با حمايت فرمانداري و سایردستگاه هاي مرتبط پيگيري هاي لازم انجام دهد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۵
بلی فرهنگیان در قالب حرف سرمایه جامعه هستند چون هیچ خرجی نداره ولی. درعمل هیچی .........................
آخرین اخبار