آحاد ملت باید صاحب سهام عدالت شوند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آحاد ملت باید صاحب سهام عدالت شوند، گفت: دولت می بایست با ارائه راهکارها و اعطای اطلاعات لازم، زمینه را برای تصمیم گیری سهامداران فراهم کند.

 عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آزاد سازی سهام عدالت عنوان کرد: تعهدات قانونی  هیچ گاه  از بین نمی رود لذا توجه به موضوع سهام عدالت باید در دستور کار قرار گیرد.
 
وی افزود: دولت  تمام تلاش خود را جهت تکمیل تعهدات دولت گذشته از جمله پروژه مسکن مهر و سهام عدالت به کار گرفته است اما با قاطعیت تمام نمی توان از حل این معضل در دولت یازدهم سخن گفت.
 
وی با بیان اینکه زمینه برای شفاف سازی استفاده از این سهام توسط دولت باید ایجاد شود، اظهار داشت: از آنجایی که هم اکنون این سهام در اختیار افرادی نا آگاه از بازار بورس و قشر کم درآمد جامعه است لذا زمینه برای سوء استفاده برخی از سودجویان جهت خرید سهام آنان با قیمت نازل فراهم می شود به همین منظور نقل و انتقال سهام برای مدتی متوقف شد.
 
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه آحاد ملت باید صاحب سهام عدالت شوند، گفت: دولت باید با ارائه راهکارها و اطلاعات لازم، زمینه را برای تصمیم گیری سهامداران فراهم کند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار