شیراز؛

پرداخت مطالبات بازنشستگان سازمان جهادکشاورزی

مطالبات بازنشستگان سال های گذشته سازمان جهادکشاورزی پرداخت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ صبوری پور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان سال های گذشته سازمان جهادکشاورزی که بالغ بر 5/145میلیارد ریال است بر اساس ردیف اعتباری مندرج در بودجه امسال در چند مرحله پرداخت می شود افزود: در مرحله اول 70 میلیارد ریال مصوب تامین اعتبار شده و آماده پرداخت است.
وی افزود: از کل مطالبات بازنشستگان مبلغ 13 میلیارد ریال مربوط به تغییر احکام بازنشستگان سال های 88تا 92 است که در این مرحله مبلغ 4/11 میلیارد ریال  آن پرداخت می شود.
 صبوری پور تصریح کرد: مانده مطالبات بازنشستگان سال 1393 مبلغ 5/58 میلیارد ریال است که در این مرحله صرفاً پاداش پایان خدمت به مبلغ 39 میلیارد ریال پرداخت می شود ضمن اینکه مطالبات بازنشستگان سال1394 مبلغ 74میلیارد ریال بوده که در این مرحله صرفاً 37 درصد از پاداش پایان خدمت آنان به مبلغ 19 میلیارد ریال تامین شده است.
معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس اظهار کرد: انتظار می رود امسال حدود 116 نفر از پرسنل شاغل  این سازمان بازنشسته می شوند که اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال نیاز خواهد بود.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار