اصفهان؛

استقبال کمیته امداد نطنز از ثبت نام حامیان طرح اکرام و ایتام

مدیر کمیته امداد نطنزگفت: کمیته امداد نطنز آماده دریافت نذورات و ثبت نام از حامیان اکرام ایتام و نیازمندان(طرح محسنین) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا مومی اردستانی مدیر کمیته امداد نطنز به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع)  آمادگی کمیته امداد شهرستان نطنز را درخصوص دریافت نذورات و ثبت نام از حامیان اکرام ایتام و نیازمندان(طرح محسنین) در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان (مستقر در کمیته امداد) در ماه محرم به ویژه دهه نخست این ماه اعلام کرد.
مومی اردستانی گفت: همه پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز اعم از بخش مرکزی و بخش بادرود در ساعات اداری آماده دریافت نذورات مردمی است.
وی اظهار داشت: با عنایت به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز برنامه‌های ویژه‌ای برای استفاده از فضای معنوی موجود در ماه محرم دارد، افزود: مسئولان این نهاد به منظور کمک به نیازمندان زیر پوشش اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی در ایام ماه محرم می‌کنند.
وی همچنین توزیع نذورات در قالب غذای آماده و جیره خشک را نیز از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز در قالب کمک به نیازمندان توسط نذورات مردمی عنوان کرد.
وی تصریح کرد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آمادگی دارند، نذورات مردمی را در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.
مومی اردستانی  همچنین ضمن تقدیر از حامیان با این نهاد  مردمی  از کلیه مردم خواست تا در ثبت نام طرح اکرام ایتام(کمک به ایتام)و طرح محسنین(کمک به غیر ایتام نیازمند) کمیته امداد را همیاری نمایند تا بتوانیم به لطف پروردگار و کمک شما گوشه ای از مشکلات افراد نیازمند را مرتفع سازیم.
وی همچنین با اعلام شماره تلفن‌های 54222017 برای بخش مرکزی و همچنین 54342802 برای بخش بادرود یادآور شد: مردم شهرستان در صورت وجود سئوالات خود در زمینه نحوه پرداخت نذورات  و چگونگی ثبت نام با شماره‌های مذکور تماس بگیرند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.