حماس مسئولیت عملیات شهادت‌طلبانه را در قدس اشغالی بر عهده گرفت

جنبش حماس اعلام کرد تیراندازی روز گذشته در قدس اشغالی از سوی یکی از مباران این جنبش و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری اسپوتنیک، جنبش اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد عامل تیراندازی در شهر قدس از سوی ابو صبیح (ابوعزالدین)، یکی از افراد منتسب به این جنبش صورت گرفته است.

ابو صبیح این عملیات را در پاسخ به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی در شهر قدس به خصوص هتک حرمت به مسجدالاقصی انجام داده است.

در این بیانیه آمده است: ابوصبیح در دو هفته گذشته 5 بار از سوی نیروهای اسرائیلی بازداشت شده بود و به شرط دور شدن از شرق قدس به مدت یک ماه و وارد نشدن به مسجدالاقصی به مدت 6 ماه و همچنین یک سال ممنوع‌الخروج بودن وی را آزاد کردند.

بنابر این بیانیه، این عملیات نشان داد هیچ کس نمی‌تواند عملیات‌های شهادت‌طلبانه قدس را متوقف کند و این عملیات با وجود تدابیر امنیتی شدید همزمان با اعیاد صهیونیست‌ها، آنها را به شدت غافلگیر کرد.

در عملیات شهادت طلبانه روز گذشته (یک شنبه) در قدس اشغالی دو صهیونیست به کشته شدند و 5 نفر زخمی شدند. عامل عملیات نیز به شهادت رسید.

با افزایش یافتن خشونت نیروهای رژیم صهیونیستی در ارتباط با مردم فلسطین از اکتبر سال گذشته تاکنون 249 فلسطینی به شهادت رسیدند و 36 صهیونیست کشته شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار