ملکی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

مهار آتش سوزی انبار لوازم خانگی در محله شور آباد/ حادثه خسارت جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش سوزی گسترده انبار لوازم خانگی در محله شور آباد، خیابان مدنی مهار شد.

مهار آتش سوزی انبار لوازم خانگی در محله شور آباد/ حادثه خسارت جانی نداشتجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات این حادثه، اظهار داشت: ساعت 22:8 شب گذشته، آتش سوزی گسترده ای در انبار لوازم خانگی واقع در شورآباد، خیابان مدنی اعلام شد که در پی گزارش این حادثه، 8 ایستگاه آتش نشانی به همراه چندین تانکر آب، فوماتیک، لودر و خودروهای پشتیبان به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: با حضور آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که محل آتش سوزی انبار بزرگی به وسعت 4 هزار متر مربع، مسقف و مملو از لوازم خانگی( کولر، بخاری و ...) و نیز دارای چندین کارگاه کوچک و بزرگ بوده است که به طور کامل شعله ور و سقف آن تخریب شده بود.

ملکی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی تهران و شورآباد به سرعت اطفای حریق را آغاز کرده و در همان ساعات اولیه توانستند آتش را مهار کنند.

سخنگوی آتش نشانی با بیان اینکه این حادثه خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت، افزود: خوشبختانه توانستیم از سرایت آتش به انبارهای جانبی جلوگیری کنیم، این حادثه مصدومیت و خسارت جانی به همراه نداشته است.

ملکی در پایان گفت: عملیات در ساعت6:20 با تحویل محل حادثه به نیروهای آتش نشان شورآباد به پایان رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۵
به نظرم آتش نشان ها خیلی کارشون سخت و ترسناکه
آخرین اخبار