کرمان؛

یادواره ای برای 60 شهید دانش آموز کوهبنان

یادواره 60 شهید دانش آموز 9 آبانماه در شهرستان کوهبنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ، محمدرضا مهدلو، فرماندار کوهبنان در نخستین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای دانشآموز با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: شهدا در نزد خداوند از مقامی بس عظیم برخوردار هستند و نیازی به برگزاری یادواره ندارند، بلکه این ما هستیم که نیاز به شهدا داریم تا هوای نفس، پست و مقام و زرق و برق زندگی ما را از خداوند، ولایت و رهبری و ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب جدا نکند.

فرماندار کوهبنان گفت: با همکاری ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرستان در سال قبل یادمان ۶۰ شهید دانشآموز در دبیرستان شهید باهنر که بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است، راهاندازی شد.
مهدلو تصریح کرد: همچنین تمبر یادبود شهدای دانشآموز نیز چاپ و در محل یادمان شهدا نصب شد، اما نباید فقط به همین حد کفایت شود، بلکه باید وصیتنامه شهدا مورد توجه جدی قرار گیرد و در مراسم آغازین گوشهای از آن قرائت شود.
وی افزود: با همکاری ستاد یادواره شهدای شهرستان و دبیرستان شهید باهنر سیزدهمین یادواره ۶۰ شهید دانشآموز شهرستان کوهبنان نهم آبان ماه سال جاری مصادف با بیست و هشتم ماه محرم با حضور خانوادههای معزز شهیدان برگزار میشود.
فرماندار کوهبنان تأکید کرد: ضرورت دارد که به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامهریزی صورت گیرد تا یادواره شهدای محلهها و اقشار در مناسبتهایی مانند محرم، صفر و ایام فاطمیه با شکوه خاص برگزار و کتاب زندگینامه شهدای دانشآموز نیز جمعآوری شود.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.