اصفهان؛

تشییع شهید مدافع حرم و دفاع مقدس در "کاشان"

مراسم تشییع شهیدان احمدحسین بخشی و سردار شهید علیرضا ذراتی فردا صبح در آستانه تاسوعای حسینی در دارالمومنین کاشان برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه کاشان،دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مراسم تشییع این شهیدان ساعت 9 صبح فردا دوشنبه 19.  مهر مصادف با هشتم محرم الحرام 1438 از حسینیه شهدای ناحیه مقاومت سپاه کاشان به طرف میدان کمال الملک این شهرستان آغاز می‌شود.
محمد عراقی، با تاکید براینکه پیکر مطهر شهید علیرضا ذراتی پس از ۳۳ سال به آغوش خانواده بازمی گردد افزود:شهید احمد حسین بخشی از شهدای مدافع حرم و از لشگر فاطمیون است.
وی،حضور شهروندان  ولایت‎مدار و مومن دارالمومنین کاشان در این مراسم را تاکیدکرد و گفت:پیکر مطهر این شهدا پس از مراسم تشییع به گلزار شهدای دارالسلام کاشان منتقل و در قطعه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در کنار دیگر همرزمان شهیدشان به خاک سپرده‌می شود.
به گفته وی، مادر سردار شهید ذراتی متاسفانه پس از عمری چشم به راهی از داغ فراق فرزندش سال گذشته به رحمت خدارفته است.
مدیر روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه کاشان،با اشاره به اینکه شهدا در ایثار و فداکاری در راه اسلام و قرآن به سیدالشهدا و اصحاب کربلا اقتدا کردند گفت: عاشورا سرمشق اصلی واساسی مردان خدا و حقیقت جویان راه فطرت و فضیلت است که جوشش و تداوم آن در هیچ زمان و مکانی با خط سرخ شهادت از حرکت نمی ایستد.
عراقی در ادامه شناسایی پیکر مطهر ۲۱ شهید دفاع مقدس از 10 استان کشور را یادآورشد و گفت: اسامی و مشخصات چهار  شهید از این تعداد شهدا که از طریق آزمایش DNA، مدارک شناسایی و پلاک هویت، شناسایی شدند از استان اصفهان است.
وی اظهارداشت:شهید عبداله قانع زاده، فرزند علی اکبر، متولد 46 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید، شهید احمدرضا شریفیان، فرزند حسنعلی، متولد 47 ، اعزامی از استان اصفهان که درعملیات والفجر1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید، شهیدغلامعلی رضایی کوجانی، فرزند حاج بابا، متولد 30 ، اعزامی از استان اصفهان که در عملیات محرم و در قبرستان الرمادی151(عین خوش) به شهادت رسید وشهید علی ذراتی، فرزند رضا، متولد 40 ، اعزامی از کاشان که در عملیات والفجر 1 و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسید.
به گفته وی، بر اساس اعلام کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح 21 پیکر شناسایی شده شهید دوران دفاع مقدس از ۱۰ استان خوزستان، خراسان رضوی، همدان، فارس، کرمانشاه، اردبیل، اصفهان، گلستان، مازندران و تهران است.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.