خرمگاه: کره با جنگ روانی به جایی نمی رسد/ از بازگشت شهباززاده به خانه اش استقبال می کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: کی روش استاد بازی های روانی است و کره های با استفاده از این حربه به جایی نمی رسند.

محمد خرمگاه در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های ایران و کره جنوبی اظهار داشت: ما همیشه مقابل کره جنوبی بازی سختی داشتیم. کره جزء تیم های معتبر آسیا به شمار می رود و در مقابل این تیم به هیچ وجه نباید به آمار و ارقام بازی های گذشته نگاه کرد. برای تقابل با کره باید شرایط فعلی حریف، تاکتیک و بازیکنان کارآمد کنونی حریف را در نظر گرفت. 

وی افزود: من هم با نظر برخی از کارشناسان فوتبال کشورمان نسبت به زیبا بازی نکردن تیم کی روش، هم عقیده هستم اما باید در نظر گرفت که تیم ملی ایران با همین تاکتیک نتایج خوبی می گیرد. ملی پوشان ما بدون این که موقعیتی به ازبکستان بدهند، این حریف را در کشور خودش شکست دادند. ایران بهترین نتایج را با مربی بزرگی چون کارلوس کی روش گرفته و من اعتقاد زیادی به سرمربی تیم ملی دارم. 

خرمگاه با اشاره به برنامه کی روش برای تمام ثانیه های بازی، بیان کرد: وی برای تمام دقایق و حتی ثانیه های بازی برنامه دارد و تاکتیک های مختلفی را در جریان مسابقه به کار می گیرد. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به یقین تیم ملی ایران، کره جنوبی را در این بازی خانگی شکست می دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درمورد جنگ روانی کره های قبل از این دیدار، گفت: این طبیعت فوتبال حرفه ای است که بازیکنان و مربیان یک تیم بخواهند با استفاده از هر نوع حربه ای شرایط آرمانی حریف را به هم ریخته و به دنبال امتیاز باشند. البته  به کادرفنی تیم ملی اعتقاد و اطمینان کامل داریم. کی روش از لحاظ بازی های روانی جزء بزرگ ترین مربیان دنیا به شمار می رود و بعید است کره ای ها مقابل ایران با این اقدامات به جایی برسند. امیدوارم بازیکنان ایران در روز بازی با کره با هدایت کی روش از نظر فنی و روحی در اوج باشند و با برد در این دیدار خود را بیش از پیش به جام جهانی نزدیک کنند.

وی درباره تغییرات متوالی در ترکیب تیم ملی از سوی کارلوس کی روش، تصریح کرد:  تمام مربیان سعی می کنندبا توجه به سبک بازی حریف، بهترین ترکیب را در زمین قرار دهند. کی روش هم تسلط خوبی در این امر دارد و از نفراتی استفاده می کند که با تمام توان و انگیزه برای رسیدن به پیروزی به میدان می روند.

خرمگاه درباره وضعیت استقلال در آستانه بازی با سیاه جامگان گفت: تمام بازیکنان استقلال به جز علی قربانی و یعقوب کریمی در وضعیت ایده آل به سر می برند. کاوه رضایی هم امروز در تمرینات تیمی شرکت کرد. با این وضعیت به دنبال بازی متفکرانه در مشهد و کسب سه امتیاز هستیم. 

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درمورد احتمال بازگشت سجاد شهباززاده به استقلال بیان کرد: به نظرم تا زمانی که سجاد شهباززاده با تیم ترکیه ای قرارداد دارد، درست نیست در مورد بازگشت وی به استقلال صحبت کنیم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی کنیم اما استقلال خانه سجاد است و هر زمانی شرایط بازگشت وی به تیم ما فراهم شود، از این امر استقبال می کنیم.

انتهای یام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار