اصفهان؛

درخشش نسل جوان در عرصه های مذهبی و فرهنگی

جوانان خلاق نسل امروز، نقش موثری در مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شهر ایفا می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شهردار اصفهان با اشاره به فعالیت‌های مثبت مجموعه‌های شهر اصفهان گفت: این مجموعه‌های فعال با تمرکز بر مسائل مذهبی فعالیت نمی‌کنند و خوشبختانه محصولات و خروجی این مجموعه‌ها بسیار ارزشمند و غنی است.

جمالی نژاد با بیان اینکه نسل جدید علاقه مند به مسائل مذهبی است افزود: : این نسل در عرصه معنویت و بالاخص در عرصه‌های مذهبی و حوزه‌های دینی شهر حضور پررنگی دارد و سعی می‌کنند به نوعی بدون وابستگی به دستگاه‌های دولتی و عمومی، خودشان این نوع مسائل را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که در دانشگاه‌های مطرح کشور در حال تحصیل هستند از اعضای همین مجموعه‌ها بوده‌اند و این خود گویاست که این حرکت همه‌جانبه و همه بعدی است؛ یعنی دوستان مسئول در این مجموعه‌ها باید تلاش کنند تا بستر رشد اعضای این مجموعه را به صورت همه‌جانبه فراهم کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه تحصیل، تذهیب و ورزش سه رکن اصلی پیشرفت جوانان است، اضافه کرد: جوانان باید ارتباطشان را با مسائل مذهبی و معنوی بالاخص با مجالس مذهبی امام حسین (ع) تقویت کنند، چرا که این مجالس نه تنها باعث عزت نفس این عزیزان می‌شود بلکه ارتقای روحی، معنوی و علمی آنها را هم به همراه خواهد داشت.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.