اردبیل؛

میزان خاموشی های برق در کشور به حداقل می رسد

وزیر نیرو گفت: شرایط تامین برق در تمام مناطق کشور بهتر شده و تلاش می شود بیش از پیش میزان خاموشی ها در کشور به حداقل برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمید چیت چیان در آیین افتتاح پروژه های برق استان اردبیل افزود: وزارت نیرو به این شرایط قانع نبوده و تلاش برای به حداقل رساندن میزان خاموشی به اندازه چند دقیقه در طول سال به ازای هر مشترک الزامی است.

وی گفت: شبکه های توزیع باید هوشمند شده و امکان مدیریت مصرف فراهم شود تا مشترکین با مشاهده و کنترل میزان مصرف خود وزارت نیرو را در مدیریت مصرف یاری کنند.

چیت چیان با بیان اینکه تمام خدمات و بخش های اقتصادی وابسته به برق هستند افزود: متاسفانه حساسیت و ظرافت کار در این بخش ر کشور کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

به گفته وی ، اگر در تولید برق یک مقدار تولید از مصرف عقب بیفتد و یا یک مقدار تولید بیش از مصرف باشد مشکل ایجاد می شود و باید این حساسیت ها را رصد کرده و نسبت به خلاء و نارسایی های برق در سریع ترین زمان ممکن عمل کرد.

وزیر نیرو تاکید کرد که باید زمینه و بستر لازم برای استفاده بهینه از برق فراهم شده و جلوی مصرف بی رویه برق در کشور گرفته شود.

وی زیرساخت های استان اردبیل در صنعت برق را مطلوب خوانده و افزود: این استان از زیرساخت بسیار مستحکم در صنعت برق برخوردار بوده و جزو استان های صادر کننده برق محسوب می شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، حداقل ، میزان ، خاموشی ، برق ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.