واکنش توئیتری بازیگر مشهور هالیوود به رسوایی ترامپ

در پی رسوایی روز جمعه ترامپ، حامیان حزب جمهوری خواه یکی پس از دیگری فرو می ریزند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از نیویورک تایمز، آرنولد آلویس شوارتزنگر فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا، بازیگر و کارگردان محبوب آمریکایی با انتشار توئیتی اعلام کرد که به جمع جمهوری خواهانی پیوست که از حمایت ترامپ دست کشیده اند.

آرنولد که چندی پیش در تلویزیون NBC به حمایت از ترامپ برخاست، پس از رسوایی این نامزد جمهوری خواه، از حمایت وی دست کشید و در توئیتر خود نوشت: "من از زمانی که در سال 1983 شهروند آمریکایی شدم تا به امروز  همیشه حامی حزب جمهوری خواه بودم و حالا پس از افتضاح ترامپ این اولین بار است که در انتخابات آمریکا به نامزد جمهوری خواه رای نخواهم داد."

این درحالی است که خود آرنولد در سال 2003، یعنی زمانی که برای فرمانداری کالیفرنیا کاندید شده بود، با انتقاداتی مشابه به آنچه که امروز به ترامپ وارد است، مواجه شد. زمانی که شش زن در گفتگو با لس آنجلس تایمز مدعی شدند مورد آزار و اذیت آرنولد شوارتزنگر شدند.

به نظر می رسد که این اقدام آرنولد بیشتر یک بازی سیاسی است چرا که خودش هم پیشینه ای مشابه به ترامپ دارد. وی در گفتگو با نیویورک تایمز گفت: " مثل خیلی از آمریکایی های دیگر من هم در رابطه با انتخابات 2016 دچار سردگمی شده ام ولی می دانم که نه تنها منافع کشور از انتخاب حزب دلخواهم ارجعیت دارد، بلکه این انتخاب یک وظیفه است."

واکنش توئیتری بازیگر مشهور هالیوودی به رسوایی ترامپ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار