مدیر روستا:

خوشبختانه ورزشکاران حضور فعالی در مراسم امام حسین (ع) دارند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: ورزشکاران با میان داری، کفش داری و پرچم داری مشغول خدمت به امام حسین (ع) هستند.

علی اضغر مدیر روستا کارشناس فوتبال کشورمان خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگارن جوان بیان کرد: عزداری امام حسین از ابتدا در پوست و گوشت خانوادهای ایرانی بوده است و فرزندان ما همانطور که ما برای امام حسین عزداری می‌کنیم این کار را انجام ‌ می‌دهند. خدا را شاکرم که همه مردم ما در این ایام عزدار هستند و حرمت این روزهای عزیز را نگه می‌دارند و به هر حال ورزشکاران از پرچمداران و پیشروها در این نهضت هستند و همیشه در صف اول عزاداران حسینی بوده‌اند و خود را شریک در این غم می‌دانند وبا پرچم داری و کفش داری و میدان داری و علامت کشی حضور پر رنگی دارند.

وی ادامه داد: این رویه از پدر و مادرها به نسل‌های بعدی انتقال میابد و این باعث خشنودی است که امام حسین از یاد مردم پاک نمی‌شود، ورزشکاران هم به که در جامعه به عنوان الگو مطرح می‌شوند می‌توانند با حضور در هیئت‌ها جوانان را به این مراکز مقدس بکشانند.


پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان در خصوص عزداری‌ جوانان در این شب‌ها گفت: متاسفانه رویه روزه خوانی در کشور ما کمی تغییر کرده است اما جوانان ما اگر به اصل موضوع دقت کنند و تمامی جوانب واقعه کربلا در نظر بگیرند می‌توانند این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند هرچه این مراسم سنتی تر برگزار شود بهتر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار