قزوین؛

ویژه برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در ایام محرم

ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای کودکان و نوجوانان در ماههای محرم و صفر اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به تقارن هفته ملی کودک با دهه اول محرم گفت : به منظور نشر فرهنگ دینی و عاشورایی، گسترش سبک زندگی و انتقال پیام امام حسین(ع) برنامه های هفته ملی کودک با رنگ و بوی عاشورایی برگزار می شود.

ابوالفضل اکبری از برگزاری مسابقه «شهر در قاب تصویر» در در مدارس ابتدایی سطح شهر قزوین خبر داد و گفت : در این مسابقه عکاسی با تلفن همراه انجام می شود .

وی افزود : همچنین مسابقه نقاشی «کودکان تشنه اند» از دیگر برنامه هایی است که  با هدف نهادینه کردن درس عاشورا در ذهن و فکر کودکان در مدارس ابتدایی شهر قزوین برگزار می شود .

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در ادامه از برگزاری کارگاه قصه گویی با عنوان کودکان عاشورایی با هدف آشنایی کودکان با شخصیت های شهدای کودک کربلا و مسابقه نقاشی ویژه نونهالان با عنوان «دشت گریان» در تمامی مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی خبر داد .

وی با اشاره به برگزاری همایش روان شناسی در هفته ملی کودک گفت : این همایش با عنوان کارگاه «آموزش مهارت های اجتماعی و شهروندی با موضوع خانواده و شیوه های کارآمد پیشگیری از اضطراب، استرس، درغگویی و پرخاشگری در کودکان» در آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار خواهد شد.

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ، برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص مسائل پزشکی کودکان با عنوان سیب سلامتی» و ایستگاه اوریگامی «هنر شکل داده به کاغذ» در تمامی مراکز آموزشی سازمان را از دیگر برنامه های هفته ملی کودک برشمرد.

اکبری خاطرنشان کرد : در ویژه برنامه‌های ماه‌های محرم و صفر گروه‌های سنی مختلف را در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار