اردبیل؛

مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام(ره) در اردبیل برگزار می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام(ره) فروردین‌ماه سال آینده به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ایوب بهتاج افزود: برای استان اردبیل مایه مباهات است که سرمربیان مدال‌آورترین رشته های المپیکی، وزنه برداری و کشتی فرنگی از دلاورمردان این خطه هستند و مهر تایید مجددی بر ظرفیت بالای اردبیل در این رشته‌ها است.

وی با اشاره به بازی‌های آسیایی 2018 گفت: تمام هیئت‌های ورزشی که رشته آنها در این بازیها حضور دارند باید اقداماتی انجام دهند تا بتوانیم شاهد حضور بیشترین ورزشکاران اردبیلی در این رقابت‌ها باشیم و بایدد هیئت‌ها به سرعت افراد مستعد دارای قهرمانی کشور را معرفی کنند تا از آبان‌ماه بتوانیم اقدامات بعدی و حمایت‌های لازم را برای رشد افزون ‌تر این قهرمانان برای موفقیت در بازی‌های آسیایی 2018 انجام دهیم.

بهتاج در مورد سایر فعالیت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان در نیمه نخست سال 95 افزود: در این 6 ماهه سپری شده از سال 95، توانستیم 52 میزبانی مسابقات قهرمانی کشور از نوع سراسری و منطقه‌ای داشته باشیم، مسابقاتی که هر چند هزینه‌های زیادی برای اداره کل در برداشته ولی این میزبانی‌ها با توجه به حضور تیم‌های متعدد در اردبیل نقش مثبت و موثری در اقتصاد استان در سال اقتصاد مقاومتی ایفا کرده است.

وی جدای از برنامه‌ریزی فعالیت برای میزبانی موفق مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردیبهشت‌ماه سال 96، مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام(ره) را در فروردین‌ماه 96 میزبانی خواهیم کرد و شطرنج بین‌المللی جام فجر سبلان هم رقابتهایی است که در بهمن‌ماه امسال شاهد میزبانی این رشته در اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار