ساکت:باید از تداخل تاریخ درس بگیریم/فضای آزادی در روز بازی حسینی می شود

مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران گفت:در هر صورت باید از تداخل تاریخ و این مسئله درس بگیریم و برای سال‌های آینده کار کنیم.

 به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا ساکت در مراسم بدرقه تیم فوتبال جوانان کشورمان اظهار داشت: فدراسیون فوتبال چندین ماه درگیر کارهای تیم‌های جوانان و نوجوانان بود و در حال حاضر تیم جوانان با عنوان کاروان تاسوعایی راهی مسابقات می‌شود.

وی ادامه داد: ارزیابی کمیته فنی فدراسیون از وضعیت تیم جوانان رضایتبخش بوده و آنها توانسته‌اند بازی‌های خوبی را انجام دهند. از علی دایی و حسین فرکی نیز به دلیل در اختیار گذاشتن بازیکنانشان  به تیم جوانان تشکر می‌کنیم.

ساکت افزود:  بازیکنان تیم جوانان  آینده‌دار فوتبال ما هستند و از طرفی امیرحسین پیروانی و کادر فنی‌اش هوشمندانه بهترین‌های کشور را انتخاب کرده‌اند و طبق گفته خودشان کار سختی برای انتخاب ها داشته اند .

مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران در خصوص برنامه فدراسیون فوتبال جهت دیدار تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در روز تاسوعای حسینی گفت: در ابتدا باید بگویم مردم کشور ما در برگزاری چنین مراسمی پیشقدم هستند و به طور حتم ما نیز آماده برگزاری مراسم در روز تاسوعا هستیم. از طرفی بخش‌های فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ، شخص حجت‌الاسلام علیپور و شهرداری‌های مناطق 22 و 5 ، کانون‌های هواداری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نیز اعلام آمادگی کردند تا این مراسم به خوبی برگزار شود .

ساکت درباره تغییر زمان بازی ایران مقابل کره جنوبی در هفته چهارم از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در آسیا عنوان کرد: تمام تلاش فدراسیون بر این بود که برنامه تغییر کند وحتی همه تمهیدات از جمله رایزنی از طریق اینفانتیو، کنفدراسیون فوتبال آسیا، سفیر کره‌جنوبی صورت گرفته بود که در نهایت خواسته ما محقق نشد. فردا جلسه نهایی فرهنگی کارگروه‌هاست و پیش‌بینی‌می‌شود که حسینیه بزرگی در ورزشگاه آزادی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا زمانی که قرعه‌کشی مسابقات انجام شد، علی کفاشیان رئیس وقت فدراسیون فوتبال اعتراضی به زمان برگزاری این دیدار نکرد، گفت: اینکه اکنون بخواهیم موضوع را بررسی کنیم، درست نیست. بررسی تاریخ قمری کار سختی است و زمانی که میزبانی ایران محرز شد، این اتفاق افتاد. همان‌طور که می‌دانید فیفادی‌ها از قبل مشخص است و در این میان، تنها شانس ما این بود که میزبان نشویم، اما این اتفاق افتاد. باید از این مسئله درس بگیریم و برای سال‌های آینده کار کنیم. فدراسیون نیز به بخش بین‌الملل خود دستور داده که برای سال‌های آینده روی این موضوع کار کند.

ساکت درباره کارشکنی ازبکستانی‌ها در فرودگاه تاشکند به هنگام بازگشت اعضای تیم ملی به تهران عنوان کرد: یک مسئله اداری پیش آمده بود که حل شد و چیز خاصی نبود که بخواهد اذیت کننده باشد. ضمن اینکه بعد برد ایران طبیعی بود چنین اتفاقی بیفتد.

مدیر تیم های ملی فوتبال ایران در واکنش به اعتراض برخی از ائمه جمعه به برگزاری دیدار ایران - کره جنوبی در روز تاسوعا گفت: از این مسائل اطلاعی ندارم، اما به همه نهادها که دغدغه دارند، احترام می‌گذاریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار