اهواز؛

جذب اعتبار میلیاردی برای نوسازی اداره پست

یک میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی اداره پست رامهرمز جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رئیس اداره پست رامهرمز اظهار کرد: این اداره در راستای خدمات خود در بخش‌های مختلفی ازجمله خدمات نیابتی، الکترونیک و خدمات متعارف فعالیت می‌کند و سعی در رضایت‌مندی مردم راداریم.

مهران آرپناهی ادامه داد: در حال حاضر خدمات نیابتی را در اداره ثبت‌اسناد، ثبت‌احوال، پزشکی قانونی، صدور مفاصا حساب خودرویی به نیابت از امور مالیاتی، حج و زیارت و قبوض آب و برق و تلفن را انجام می‌دهیم.

رئیس اداره پست رامهرمز تصریح کرد: در حال حاضر تهیه نقشه‌های هادی برای اجرای بهنگام سازی کد پستی ده‌رقمی روستایی را در دست اجرا داریم و اتمام عملیات کد پستی ده‌رقمی شهرستان و کسب تائیدیِ صحت فهرست برداری توسط کارشناسان شرکت ملی پست را انجام داده‌ایم.

وی افزود: تهیه و به‌ روزرسانی آخرین وسایل موردنیاز الکترونیکی، نوسازی کلیه تجهیزات بخش توزیع و رفاهی ارباب‌رجوع از دیگر اقدامات انجام‌شده در سال جاری بوده است.

آرپناهی در پایان گفت: بیش از یک میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شرکت پست در سفر مدیرکل پست استان به شهرستان رامهرمز، برای ترمیم و نوسازی فضای اداره رامهرمز اختصاص یافت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.