اردبیل؛

طرح‌های کوچک و متوسط تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل حمایت می‌شوند

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طرح‌های کوچک و متوسط صنعتی و تولیدی که در داخل شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرشاد عابدی اصل در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان اردبیل گفت: به منظور حمایت از واحد کوچک و نوپا تسهیلاتی از جمله معافیت‌های مالیاتی در داخل شهرک‌ها پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: علاوه بر این با بررسی مجوزهای واحدهایی از این دست در کمترین زمان ممکن زمینه حمایت از آن ها تسهیل می‌شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه برای توسعه صنایع در مناطق محروم تسهیلاتی پیش‌بینی‌شده است، ادامه داد: برای این گروه از واحدها نیز در صورتی که در مناطق محروم فعال شوند، ۱۰ سال معافیت مالیاتی اعمال می‌شود.

عابدی به ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری تصریح کرد: در حال حاضر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از هر گونه طرح سرمایه‌گذاری استقبال کرده و آن را مورد حمایت قرار می‌دهد.

وی سرمایه‌گذاری و رونق واحدهای صنعتی را یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه استان دانست و خواستار حمایت دستگاه‌های متولی و عضو کارگروه امور زیربنایی از پروژه‌های نوپای سرمایه‌گذاری بزرگ شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.