کرمان؛

رسالت اصلی کمیته امداد کمک به محرومان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: در راستای توانمندسازی محرومان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در دیدار با امام جمعه شهرستان جیرفت گفت: ما در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است حرکت می کنیم و در این راه به همراهی و همدلی همه ی مسئولان نیاز داریم.

وی افزود:ما معتقدیم که به تنهایی نمی توانیم همه ی مشکلات محرومان را حل کنیم و نیاز به همکاری بیشتر خیران داریم تا بتوانیم گره از مشکلات محرومان برداریم و به اهداف مورد نظر که توانمندسازی و محرومیت زدایی است برسیم.

حجت الاسلام رضا کرمی پور امام جمعه جیرفت نیز در این دیدار گفت: امام خمینی (ره) توجه ویژه ای به خانواده های نیازمند و مستمند داشتند و ایشان علاوه بر توجه به مسائل مادی خانواده های محروم به مسائل معنوی این خانواده ها نیز توجه جدی داشتند.

وی افزود: خوشبختانه کمیته امداد نیز در کنار توجه به مسائل مادی خانواده های زیر پوشش که همان اشتغال و توانمندسازی است به مسائل فرهنگی خانواده ها نیز توجه جدی دارد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت:ما تمام تلاش خود را در جهت توانمندسازی محرومان به کار می گیریم و دراین راستا به همراهی و همکاری همه ی مسئولان نیاز داریم.

احمد امینی روش فرماندار جیرفت نیز دراین دیدار از تلاش های خالصانه کمیته امداد در جهت محرومیت زدایی و توجه ویژه این نهاد به جنوب کرمان، گفت: کمیته امداد در کنار توجه به قشر آسیب پذیر جامعه خودکفایی و توانمندسازی این قشر را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: کاری که کمیته امداد در جهت توانمندسازی خانواده های زیر پوشش انجام داده است بسیار با ارزش است زیرا باعث حفظ عزت نفس و کرامت خانواده های و توانمندسازی اقتصادی آنها می شود.

امینی روش خاطر نشان کرد: ما در مسیر توانمندسازی خانواده ها و اهداف مورد نظر امداد آماده هر گونه همکاری با این نهاد هستیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.