کرمان؛

اجرای طرح استعدادیابی تنیس روی میز در مدارس کرمان

با هدف کشف استعداد ها و توانایی های دانش آموزان کرمانی برنامه استعدادیابی تنیس روی میز در همه مدارس و مناطق اجرا می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رییس هیئت پینگ پنگ و تنیس روی میز استان کرمان گفت : طرح استعدا دیابی ملی از طریق وزارت خانه به فدراسیون ابلاغ شد و پیرو آن بخش نامه هایی به هیئت استان هم ارسال و این طرح در استان در حال اجراست .

محسن بهرامی افزود : ماهم پیرو همین بخش نامه ها طرح استعداد یابی را از پیش دبستانی ، دور اول تا دور دوم دبستان درسطح ناحیه دو کرمان آغاز کردیم.

وی خاطر نشان کرد : این طرح به صورت آزمایشی در جمعه 16مهر در سالن ورزشی کهنوجی برگزا رشد و با استقبال بی نظیر خانواده ها مواجهه شدیم که دور از تصور ما بود .

بهرامی در ادامه تصریح کرد: در این طرح 40نفر با ما همکاری می کنند و تاکنون بیش از 150نفر ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود با اسقبال خوبی که شده این آمار به دوبرابر افزایش پیدا کند.

رییس هیئت پینگ پنگ و تنیس روی میز استان کرمان با اشاره به نقش ورزش در تندرستی و سلامت افراد به ویژه دانش آ موزان گفت : تلاش می کنیم با برنامه ریزی های انجام شده این طرح را در دیگر مناطق استان هم اجرایی کنیم .

محسن بهرامی افزود : از همه دوستان در خواست کردیم در این زمینه با ما همکاری کنند، بنده هم تمام تلاش خود را میکنم در دوران مدیریت خود با قدرت تر از پیش بتوانم گام های موثری بردارم.

وی با اشاره به تأمین هزینه ها و اعتبارات در این زمینه خاطر نشا ن کرد : یکی از استراژدی من استقلال مالی است تا به هیچ ار گان و سازمانی وابسته نباشیم .

رییس هیئت پینگ پنگ و تنیس روی میز استان کرمان در پایان برای همه خانواده ها و فرزندان آنها آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و گفت : خانواده ها باید با نهادینه کردن ورزش در کانون خانواده فرزندان خود را از همان سنین پایین به سوی فعالیت های ورزشی سوق دهند .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.