مشهد؛

برپایی نمايشگاه " نور، رنگ، خاک " در نيشابور

همزمان هفته ملی بزرگداشت کودک نمايشگاه گروهی " نور، رنگ، خاک " مجموعه آثار اعضای هنرمند مراکز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان نيشابور در نگارخانه کمال الملک این شهر بر پا شد.

برپایی نمايشگاه به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ کارشناس فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: مربيان و اعضای هنرمند كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان  نيشابور تا كنون در زمينه های مختلف هنری توانسته اند آثار منحصر به فردی را خلق كنند.
فهیمه سلجوقی گفت: همزمان با روزجهانی کودک مجموعه آثار اعضای 120  هنرمند  8 تا 16 سال مراکز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان نيشابور كه شامل 220 اثر در رشته های سفال 100 اثر، نقاشی 80 اثر و عکس 40 اثر با موضوع، کودک، خانواده، سبک زندگی و اجتماع  در ابعاد40*30 تا 70*50 سانتيمتر در معرض ديد عموم قرار دارد.
وی افزود: اين نخستين نمایشگاه مجموعه آثار اعضای هنرمند مراكز كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان نيشابور است که به سبك رئاليسم ارائه شده است.
کارشناس فرهنگی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان خراسان رضوی به هدف از اين نمايشگاه اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاه به منظور ارج نهادن به مقام  کودکان و نقش تاثيرگذار آنها در خانواده و اجتماع که باید بامهربانی آنها را را تکریم  کرد و با هدف ترغیب و تشویق اعضاء فعال کلاسهای هنری و نقد وبررسی آثار کودکان دایر شده است.
نمايشگاه " نور، رنگ، خاک " از 17  الی 22 مهر همه روزه از ساعت 16  الی 19 در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برپا است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.