شاهرخی:اتومبیلرانی نیازمند حامی مالی است

مسئول کمیته درگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: رشته اتومبیلرانی برای پیشرفت نیازمند حامی مالی است.

فرزاد شاهرخی مسئول کمیته درگ فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان داشت: رشته مهیج اتومبیلرانی برای پیشرفت به حضور پررنگ و همیشگی حامی مالی نیاز دارد.
 
وی ادامه داد: به طور حتم اگر مسابقات اتومبیلرانی حامی مالی داشته باشد نیز برای پیشرفت این ورزش پرطرفدار و مهیج خوب است و هم می توانیم جوایز نقدی برای نفرات برتر در نظر بگیریم تا انگیزه این عزیزان برای فعالیت در این رشته حفظ شود.  
 
شاهرخی خاطر نشان کرد:شرکت کنندگان رشته های اتومبیلرانی به دلیل هزینه های بالای موجود در این رشته نیاز دارند که یا حامی مالی داشته باشند و یا خود از سطح مالی مناسبی برخوردار باشند.  
 
وی تصریح کرد:اتومبیلرانی جز رشته هایی است که به دلیل هزینه های بالا کمتر می توان  در بحث همگانی فعالیت کرد ولی در همین رشته نیز ما کلاسهای همگانی را داریم و علاقه مندان به این رشته می توانند با شرکت در این کلاسها و آموزش با اتومبیل هایی که در سطح شهر استفاده می کنند در رشته همگانی شرکت کنند. 
 
مسئول کمیته درگ فدراسیون در خصوص تشکیل تیم ملی در این رشته بیان داشت: برنامه فدراسیون بر این است که در رشته های اتومبیلرانی تیم ملی تشکیل دهد و ان شااله به زودی این مسئله عملی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار