زخمی شدن نماینده تهران در سانحه رانندگی/ 2 سرنشین پژو سوختند

محمدرضا تابش نماینده اردکان گفت: نماینده مردم تهران در مجلس در یک سانحه رانندگی در حوالی ساغند در ۱۲۰ کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا تابش نماینده اردکان گفت:آقای هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس که برای حضور در مراسم دهه اول محرم عازم روستای بیاضه زادگاه خود بود در یک سانحه رانندگی در حوالی ساغند در ۱۲۰ کیلومتری اردکان در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

در این حادثه که ساعت سه و نیم امروز بعد از ظهر جمعه رخ داد، یک خودروی ۲۰۶ از مسیر خود منحرف شده و با خودروی آقای هاشم زایی برخورد کرد که در این تصادف دو سرنشین خودروی ۲۰۶ دچار سوختگی شدند و فوت کردند و آقای هاشم زایی و راننده ایشان نیز دچار مصدومیت شدند و به بیمارستانی در یزد منتقل شدند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۵
کاش اون دو هموطن عزیزمون هم پول داشتن که از خودروهای خارجی و ایمن استفاده کنن .الان شاید زنده بودن و زجه های خانوادشون رو نمیشنیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
ماشین اون تا بیچاره هم اگه از مدل ماشین آقای نماینده بود الان هر دوشون زنده بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۵
خدا رحمت کنه اون دونفر را هرچند خلاف از جهت اونها بوده وخدا نماینده مان وراننده اش رو هم شفای عاجل عنایت کنه من نمیفهمم اینهمه سرعت برای چیه چرا جوونهای ما جنون سرعت دارن با علم به اینکه چقد خطر ناکه ! به خدا نمیفهمم ... !!!