کرمان؛

بزرگترین منکر جامعه ما حقوق های نجومی است

امام جمعه ریگان گفت: بزرگترین منکر امروز در جامعه ما فیش ها ودریافت های نجومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امام جمعه ریگان در خطبه های نماز وحدت افرین جمعه این شهرستان با تسلیت ایام عزاداری سرور وسالار شهیدان امام حسین( ع) گفت: یکی از اهداف قیام امام حسین ع امر به معروف ونهی از منکر است.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی تصریح کرد: پیام نهضت حسینی مبارزه با منکرات است که همه ما از سرور وسالار شهیدان امام حسین (ع )الگو بگیریم.
وی گفت امر به معروف ونهی از منکر باید پشتوانه دولتی وحکومتی داشته باشد ودر یک جامعه اسلامی کسانی که امر به معروف ونهی از منکر می نمایند ازآنها حمایت گردد .
حجت الاسلام رنجبر ماهانی بااشاره به اینکه فیش های نجومی نمونه منکر بزرگی در جامعه ی ماست گفت :رهبر معظم انقلاب در زمینه فیش های نجومی سه درخواست داشتند عزل وبرکنار نمودن مقامات ومدیران متخلف برگرداندن حقوق های نا مشروع به بیت المال ومجازات با خاطیان که تا کنون این موارد اجرایی نشده است .
وی گفت: رئیس کمیسون اصل 90مجلس شورای اسلامی در تاریخ 13تیر ماه اعلام کردند که ما بیش از 950مدیر متخلف در زمینه فیش های نجومی وحقوق های نامشروع را معرفی نموده ایم .
خطیب جمعه ریگان افزود: ایا تا کنون با این مدیران برخورد شده است وایا تاکنون از پست ومقام عزل شده اند واین در حالی است که سخنگوی قوه قضائیه اعلام نموده است دولت تا به امروز با 15نفر بر خورد نموده است .
حجت الاسلام رنجبر ماهانی با اشاره سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند متاسفانه عده ای حاضرنیستند بی اعتمادی به دشمن را قبول کنند اگر چه به زبان می گویند امریکادشمن است اما این احساس در انها وجود ندارد گفت :گفتمان ولایت و انقلاب این است که ما به دشمن اعتماد نکنیم .
رنجبر ماهانی به سرشماری نفوس ومسکن اشاره نمود واظهار داشت: مردم درسرشماری اینترنی اهتمام جدی داشته باشند تا در این زمینه صرفه جویی هایی صورت گیرد .
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار