توضیحات مدیررسانه تیم ملی درباره حبس ملی پوشان در فرودگاه تاشکند

مدیررسانه تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد تاخیر پرواز بازگشت ملی پوشان کشورمان از ازبکستان، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواناعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که قرار بود پس از برتری یک بر صفر مقابل ازبکستان در سومین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، ساعت یک بامداد به وقت ازبکستان با پرواز چارتر به کشور بازگردند در فرودگاه تاشکند با کارشکنی مسئولان فرودگاه مواجه و مجبور شدند برای حل مشکل، چند ساعتی در این محل حبس شوند.

همین امر خستگی بازیکنان و حتی اعضای کادرفنی را پس از دیدار سنگین و دشوار مقابل ازبکستان افزایش داد و سبب شد تا ملی پوشان کشورمان که سرانجام ساعاتی قبل به فرودگاه امام رسیده بودند، بی خیال چمدان های خود شده و بلافاصله برای استراحت به هتل بروند.

محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران درمورد تاخیر ایجاد شده در بازگشت اعضای این تیم، بیان کرد: متاسفانه روادید یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که همراه با تیم ملی به تاشکند آمده بود در زمان بازگشت با مشکل مواجه شد و به همین دلیل مجبور شدیم حدود 2 ساعت برای رفع مشکل ایجاد شده در فرودگاه تاشکند بمانیم. به هر حال با پیگیری های انجام شده مشکل روادید وی حل شد و تیم ملی با حدود 2 ساعت تاخیر به تهران بازگشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار