مقدماتی جام جهانی

ایتالیا 1 اسپانیا 1/انتقام لاروخا از آتزوری تکمیل نشد

تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در مسابقات مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه یوونتوس شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل نخست مسابقه را ویتولو دقیقه 65 روی اشتباه عجیب بوفون به ثمر رساند. پاس بوسکتس پشت مدافعان ایتالیا به ویتولو رسید اما بوفون می توانست پس از خروج از دروازه توپ را دفع کند اما او به اشتباه سایه توپ را زد تا ویتولو دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 66 دیگو کاستا که در آفساید صاحب توپ شد ، پس از سوت داور توپ را به بیرون شوت کرد اما بریش داور آلمانی مسابقه به او کارت زرد دوم را نشان نداد تا اسپانیا 11 نفره باقی بماند. این اتفاق با اعتراض شدید ایتالیایی ها و تماشاگران این تیم همراه شد..

دقیقه 82 ادر مهاجم ایتالیا در محوطه جریمه اسپانیا سرنگون شد و داور پس از مشورت با کمکش برای آتزروی پنالتی اعلام کرد. دروسی این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در نهایت با این تساوی دو تیم چهار امتیازی شدند و در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

آلبانی در این گروه پس از پیروزی دو بر صفر برابر لیختن اشتاین شش امتیازی و صدرنشین شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار