آبادان؛

ثبت اطلاعات ۴ هزار خانوار آبادانی در سامانه سرشماری نفوس ومسکن

اطلاعات ۴ هزار خانوار آبادانی در سامانه سرشماری نفوس ومسکن ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سیف قلی مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن آبادان گفت: تاکنون چهار هزار خانوار آبادانی اطلاعات خود را از طریق اینترنت در سامانه ستاد ثبت کرده اند.

محسن سیف قلی با اشاره به اینکه این اطلاعات به طور جامع در سامانه مرکزی استان در شهر اهواز جمع آوری و پایش می شود، افزود: طبق اعلام ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان، آبادان تا روز گذشته بیشترین آمار ثبت نامی ها را در میان سایر شهرهای استان به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره ابلاغ دستورالعملهای لازم به تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی شهر گفت: تمامی واحدهای روابط عمومی ادارات موظف هستند تا نسبت به ثبت نام اینترنتی کارکنان خود اقدام کنند و در همین راستا از کارکنان می خواهیم تا برای این اقدام به روابط عمومی های ادارات خود مراجعه کنند.

مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن با بیان اینکه ثبت طی دو مرحله اینترنتی (سوم تا ۲۵ مهرماه جاری) و حضوری (مراجعه آمارگیران به درب منازل تا ۲۵ آبان ماه امسال) افزود: از شهروندان آبادانی می خواهیم تا هر چه سریعتر نسبت به ثبت اطلاعات خانواده خود در سامانه ستاد نفوس و مسکن به آدرس اینترنتی به نشانی www.sarshomari۹۵.ir مراجعه کنند.

سیف قلی گفت: در پایان کار ثبت نام به صورت اینترنتی، یک کد رهگیری از طریق سیستم ارائه می شود که شهروندان بایستی این کد را یادداشت یا چاپ کرده، در حفظ آن دقت کنند و آن را در اختیار دیگران قرار ندهند و تنها در هنگام مراجعه مامور آمارگیر به درب منزل به او ارائه کنند.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، ۷۱  نفر در قالب «آمارگیران» برای مرحله دوم که حضور درب منازل است، آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.به گفته مسئول اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن، سرشماری در تصمیم گیرهای عمرانی، خدماتی و رفاهی دولت موثر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.