گودرزی: امیدوارم فوتبال به جام جهانی صعود کند + فیلم

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم همانطور که در فوتسال موفق بودیم تیم فوتبال هم به جام جهانی صعود کند.

گودرزی: امیدوارم فوتبال به جام جهانی صعود کندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در بازدیدش از نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید، گفت: در واقع این نمایشگاه نمی‌تواند گویای تمام فعالیت‌ها و حتی جزئی از فعالیت‌های دولت  باشد، اما به عنوان کاری نمادین می‌توان بخشی از این دستاوردها را منعکس کرد.

وی  با اشاره به ویژگی های ظاهری نمایشگاه ادامه داد: با توجه به طراحی خوب این نمایشگاه ،در کنار آن همراهی راهنمایان و گویندگان خوبی که در غرفه‌ها حضور دارند می‌توان این نمایشگاه را مانند تونلی در گذر زمان ترسیم کرد که تا این لحظه دستاوردهای آن قابل مشاهده است.

در تمام زمینه‌ها از جمله نفت، انرژی، اقتصاد، صادرات و محصولات کشاورزی شاهد رشد هستیم و از طرفی امنیت به عنوان مهمترین و اصلی‌ترین دستاورد در کشور قابل مشاهده است و در کنار آ‌نها هم ورزش پیشرفت کرده و رشد بیشتری هم خواهد کرد که شاهد کسب توفیقات در عرصه المپیک و پارالمپیک بوده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: آمار و ارقام بیانگر این توفیقات است که اخیرا هم کسب مقام سوم جهان برای نخستین بار در جام جهانی فوتسال از آن جمله است. در فوتبال هم امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم تا مردم بیش از پیش خوشحال شوند.

گودرزی در خصوص مسائل اخیر ورزش از جمله نامه کمیته بین‎المللی المپیک، لغو انتخابات فدراسیون‎های ورزشی و همچنین موضوع فدراسیون‎های جودو و تیراندازی با سوالاتی از سوی خبرنگاران روبه‎رو شد، که به این سوال ها پاسخی نداد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار