کرمان؛

کاهش تورم و ثبات بازار مسکن در دولت یازدهم

استاندار کرمان موفقیت های اقتصادی کشور در حوزه های مختلف از جمله کاهش تورم و ثبات بازار مسکن را ناشی از سیاست های درست دولت تدبیر و امید دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، استاندار کرمان موفقیت های اقتصادی کشور در حوزه های مختلف از جمله کاهش تورم و ثبات بازار مسکن را ناشی از سیاست های درست دولت تدبیر و امید دانست استاندار کرمان موفقیت های اقتصادی کشور در حوزه های مختلف از جمله کاهش تورم و ثبات بازار مسکن را ناشی از سیاست های درست دولت تدبیر و امید دانست.

علیرضا رزم حسینی در ستاد پسته استان کرمان افزود: سیاست های اقتصادی دولت همواره مبتنی بر ایجاد آرامش در بازار است.

وی خاطرنشان کرد: اگر عقل معاش نداشته باشیم در حوزه های مختلف از جمله در مدیریت آب موفق نخواهیم بود.

وی یادآور شد: برخی صادرکنندگان پسته توانایی بالایی برای صادرات این محصول دارند و با حمایت دولت و بانک می توانند بخشی زیادی از پسته را صادر کنند.

استاندار کرمان گفت: باید در استان کرمان به گونه ای برای صادرات پسته اقدام کنیم که منافع تولید کنندگان و سایر دست اندرکاران این حوزه تامین شده و محصول با کیفیت و با قیمت مناسب به بازارهای بین المللی ارائه شود. وی افزود: به دلیل اینکه کشاورزی از دانش روز استفاده نمی کند و حرکت علمی ندارد، در فروش محصولات خود با مشکل مواجه می شود وانتظار دارد که دولت همه این مسائل را برطرف کند.

وی تصریح کرد: باید در حوزه کشاورزی به شکلی مناسب و درست حرکت کنیم تا نیازی به مداخلات دولت در فروش محصولات کشاورزی نباشد و تولیدکنندگان و صادرکنندگان این حوزه همراه حفظ بازارهای موجود، بازارهای جدید را برای سال های آینده ایجاد کنند.

وی یادآور شد: سیستم بانکی همواره برای حمایت از توسعه صادرات محصولات کشاورزی آماده است و دولت نیز همراهی و تعامل بسیار خوبی در این حوزه دارد.

وی بر تقویت شرکت تعاونی پسته رفسنجان نیز تاکید کرد

اختصاص جوایز صادراتی به پسته، جلب همکاری شرکت برنا برای فعال سازی و مشارکت در تعاونی پسته رفسنجان، حمایت دولت از شرکت تعاونی پسته رفسنجان، رفع قوانین مزاحم در حوزه تولید پسته، ایجاد هماهنگی بین باغدار، صادرکننده و سازمان های دولتی، از جمله پیشنهادات فعالان عرضه تولید و صادرات پسته برای رفع مشکلات موجود در بازار پسته بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.