یزد؛

سرعت در روند صدور مجوز برای سرمایه گذاری

استاندار یزدگفت: روند صدور مجوز برای سرمایه گذاری سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد گفت: هم اکنون در استان یزد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در حال انجام است و در مرکز خدمات سرمایه گذاری قرار است با حضور مسئولان یا نمایندگان تام الاختیار دستگاه ها، روند صدور مجوز برای سرمایه گذاری سرعت گیرد.
 
میرمحمدی افزود : با آغاز به کار مرکز خدمات سرمایه گذاری استان باید صدور مجوز سرمایه گذاری در یزد آسان شود و زمان آن به یک روز کاهش یابد.

وی گفت: فلسفه ایجاد مرکز خدمات سرمایه گذاری این است که تمام دستگاه های مرتبط با صدور مجوز در یک محل حضور یابند و سرمایه گذار از سردرگمی رها شده و تنها به یک محل برای دریافت تمامی مجوزها مراجعه کند .

استاندار یزد ادامه داد: معطل ماندن سرمایه گذار در مراحل صدور مجوزها در بعضی مواقع منجر به پشیمانی می شود از این رو این مرکز با افزایش سرعت در صدور مجوز سرمایه گذاری و تجمیع تمام دستگاه های مرتبط، مانع معطلی سرمایه گذاران شود.
 
رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان تاکید کرد: در صورتی که در این مرکز به عنوان یک پنجره واحد به صورت یکجا و بدور از اختلاف درباره صدور مجوزها تصمیم گیری شود می توان به زمان یک روز برای صدور مجوز سرمایه گذاری در استان رسید و از روند فرسایشی فاصله گرفت.

استاندار یزد افزود: اگر مدیران نسبت به سرمایه گذاری حساسیت داشته باشند در واقع به سایر مسائل جامعه از جمله آسیب های اجتماعی، بیکاری، مسائل فرهنگی و موارد مختلف دیگر حساسیت نشان داده اند.

میرمحمدی در ادامه درباره تشکیل نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری استان در طبقه اول مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: این نمایشگاه می تواند زمینه ساز افزایش اعتماد سرمایه گذاران و جذب بیشتر شود ضمن آنکه ارزیابی عملکرد این مرکز نیز بر اساس همین سرمایه گذاری های داخلی و خارجی انجام می شود.

در ابتدای این جلسه نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد در گزارشی روند اجرای مصوبات 12جلسه این مرکز را تشریح کرد .

علی نمازی همچنین با تبیین اهداف راه اندازی این مرکز، شفاف سازی درخصوص شیوه نامه فعالیت مرکز خدمات سرمایه گذاری استان را خواستار شد.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار