اصفهان؛

آغاز طرح احسان حسینی در هیئت های مذهبی

طرح احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در هیئت های مذهبی استان اصفهان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع بین مستمندان واقعی جامعه و تقویت و تبیین فرهنگ احسان از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

حمیدرضا شیران افزود: مردم نیکوکار و عزاداران حسینی می‌توانند نذورات خود شامل غذای گرم، خشک و گوشت‌های قربانی یا نذور نقدی را به دفاتر کمیته امداد تحویل دهند.

وی با اشاره به اهدای بخشی از نذورات هیات‌های عزاداری به نیازمندان این نهاد گفت: پارسال در قالب طرح احسان حسینی 333سبدکالا ، دو هزار و 430 کیلو گرم مواد خوراکی و 33هزار و 986 پرس غذای طبخ شده بین 96هزار خانوار زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به ثبت‌نام از حامیان ایتام و کودکان بد سرپرست یا بی‌سرپرست در همایش جهانی شیرخوارگان گفت: پایگاه‌های حامی یابی این نهاد با حضور در تمامی مکان‌هایی که همایش جهانی شیرخوارگان حسینی برگزار می شود از متقاضیان و مردم نیکوکار و خیری که قصد حمایت مالی و معنوی از این کودکان را دارند، ثبت‌نام می کند.

پارسال بیش از 180 حامی در همایش جهانی شیرخوارگان حسینی استان اصفهان برای حمایت مالی و معنوی از ایتام و کودکان بد سرپرست یا بی سرپرست ثبت نام کردند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.