آرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کمیته رسیدگی به ایمنی مسافران مترو تشکیل می شود

معاون فنی عمران فرمانداری تهران گفت: شرکت بهره برداری مترو در آینده ای نزدیک، کمیته ای جهت رسیدگی به ایمنی مسافران تشکیل می دهد.

کمیته رسیدگی به ایمنی مسافران مترو تشکیل می شودغلامحسین آرام معاون فنی و عمران فرمانداری تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به زودی کمیته رسیدگی به ایمنی و حفاظت مسافران مترو در شرکت بهره برداری مترو تشکیل می شود.

وی تصریح کرد: شرکت بهره برداری مترو مکلف است در جهت حفظ جان مسافران نهایت تلاش خود را انجام دهد، اما نباید زحمات این حوزه را صرفا به دلیل اتفاقات اخیر نادیده گرفت.

آرام با بیان اینکه بهتر است به تنهایی این حوزه را مورد انتقاد و قضاوت قرار ندهیم، افزود: چرا که روزانه قریب به 2 میلیون نفر از طریق حمل و نقل ریلی و مترو جابه جا می شوند، اما شرکت بهره برداری مترو همه سعی خود را برای برطرف سازی نواقص موجود و کاهش حوادث  انجام خواهد داد.

معاون فنی و عمران فرمانداری تهران در پایان گفت: با تشکیل کمیته بررسی، تذکرات لازم را برای به حداقل رساندن حوادث و شناسایی ضعف های این حوزه بیان می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۵
باور کنید همه چیز در یک لحظه است،وقتی قطار مترو دیر میاد،مثلا خط 3 که یک ربع طول می کشه بیاد ،ازدحام جمعیت در برخی ایستگاه ها به قدری زیاد که خدایی نکرده یک لحظه یک کسی به کسی بخوره توی اون وضعیت ،حادثه ناگواری رخ میده،
بهتر به جای اینکه شهرداری همش طول بکنه و هیج قطاری در آنها قرار نده،
اول کم بود واگن ها رو درست بکنه ،رشد کرده این همه متر،وقتی مردم نتوانند ازش استفاده بکنند چه فایده داره?
آخرین اخبار