زنجان؛

اعزام اولین گروه دانش آموزی به اردوی راهیان نور

115 دانش آموز دختر دوره ی دوم متوسطه ، امروز چهارشنبه 14 مهر ماه در قالب 3 اتوبوس به اردوی راهیان نور در غرب کشور اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گنج خانلو معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان و فرهنگیان ناحیه با حضور در محل اعزام، دانش آموزان شرکت کننده در اردو را بدرقه کردند.

وی با بیان این که این اردو در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی با منطقه عملیاتی صورت می گیرد ، گفت : دانش آموزان در این برنامه با راهنمایی های مسئولان اردویی برنامه های مختلف فرهنگی و تربیتی اجرا می کنند.

گنج خانلو با اشاره به این که در این اردو 15 نفر به عنوان عوامل اجرایی و سرپرست، دانش آموزان شرکت کننده را همراهی می کنند ، گفت : راویان هشت سال دفاع مقدس در این برنامه حضور دارند و خاطرات و روایاتی از دوران جنگ را برای دانش‌آموزان تشریح می‌کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ضمن قدردانی از عوامل اجرایی مدارس شرکت کننده و همکاری مطلوب اولیا و به ویژه سپاه پاسداران استان و ناحیه ، افزود : در مرحله بعدی برای اعزام فرهنگیان محترم ناحیه نیز برنامه ریزی و تمهید مقدمات می شود.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.