عبدالهی:پیشنهاد منصوریان چیز عجیبی نیست/جدایی سه بازیکن صحت ندارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: پیشنهاد منصوریان چیز عجیبی نیست و نما دانم چرا انقدر این مساله را بزرگ کرده اند .

نصراله عبدالهی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اینکه پیشنهاد تیم انگلیسی به منصوریان حاشیه ساز شده اظهار داشت:واقعا نمی دانم چرا انقدر این مساله را بزرگ کرده اند و باید بگویم پیشنهاد منصوریان چیز عجیبی نیست و نباید حاشیه سازی شود.امروز نیز در روزنامه خواندم که مربیانی همچون مظلومی و جلالی نیز در گذشته پیشنهاد داشته اند بنابر این نباید انقدر موضوع بزرگ جلوه داده شود .

وی درباره اینکه علی جباری نسبت به نرفتن بازیکنان به عیادت پورحیدری انتقاد کرده است گفت:ما به طور مداوم با منصور پورحیدری در ارتباط بودیم و حتی منصوریان نیز هر شب به ملاقات وی می رفت و با توجه به هماهنگی هایی که انجام دادیم قرار شد بازیکنان زمانی که پورحیدری مرخص می شود به منزل او بروند .

عبدالهی درباره اینکه گفته می شود محسن کریمی ،آرش افشین و بهنام برزای نیم فصل از استقلال جدا می شوند بیان کرد: این مساله شایعه ای بیش نیست و هیچ صحبتی برای جدایی هیچ یک از بازیکنان نداشته ایم .

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان در خصوص تمرینات تیم اظهار داشت:بازیکنان از امروز تمرینات خود را آغازخواهند کرد و قرار است آبی پوشان فردا نیز در کمپ تمرینات خود را دنبال کنند .
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار