شهرکرد؛

انتصاب امام جمعه جدید بخش ناغان

حجت الاسلام مهدی حیدری به عنوان امام جمعه جدید بخش ناغان شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام سید رضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی حجت الاسلام مهدی حیدری را به عنوان امام جمعه جدید بخش ناغان منصوب کرد.

در حکم انتصاب امام جمعه جدید بخش ناغان آمده است:

«ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام جعفر غلامی امام جمعه محترم سابق و با تأیید علمای اعلام (ایدهم الله تعالی)، جنابعالی از طرف مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) به مدت سه سال به سمت امام جمعه بخش ناغان منصوب می شوید.

ان شاء الله تعالی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خونبار ملت شریف ایران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگی دعوت کنید و از تفرقه و اختلاف برحذر دارید.

امید است روحانیون معظم، اهالی محترم بخصوص ارگان ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته، همکاری لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالی داشته باشند.»

حجت الاسلام حیدری پیش از این امام جمعه شهر بهاران استان اصفهان بود و حجت الاسلام غلامی امام جمعه سابق بخش ناغان به سمت امامت جمعه شهر چرمهین از توابع شهرستان لنجان استان اصفهان منصوب شد.

بر اساس اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان؛ آیین معارفه امام جمعه جدید بخش ناغان فردا پنج شنبه 15 مهرماه 95 بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

بخش ناغان از توابع شهرستان کیار در چهارمحال و بختیاری و شامل دو دهستان ناغان و مشایخ است که مرکز آن در فاصله ۷۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار