مشهد؛

حل مشکلات مردم وظیفه مسوولان است

بخشدار بخش شهرآباد بردسکن گفت:حل مشکلات مردم وظیفه مسوولان است که باید بدون منت و فوت وقت برای خدمت رسانی آماده باشند.

سیدعلی موسوی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،افزودمسوولان دولتی باید قدردان لحظه به لحظه خدمت به مردم باشند تا که مدیون خون شهدا نباشند و آنچه در توان دارند بدون منت و فوت وقت برای حل مشکلات به کارگیرند.

وی با بیان اینکه شهرآباد یکی از بخش های شهرستان بردسکن است، ادامه داداین بخش دارای ۱۸روستا با جمعیت حدود ۲۰هزارنفر است که اکثر مردم این منطقه به کشاورزی و دامداری مشغول هستند.

موسوی اضافه کردبیش از ۹۰درصد جمعیت این بخش به کار کشاورزی مشغول هستند و امروزه براثر کمبود نزولات آسمانی و افت شدید منابع آبی و بحران خشکسالی ، مردم این منطقه به کشت محصولات کم آب طلب از جمله پسته و زعفران روی آوردند.

بخشدار بخش شهرآباد بردسکن توسعه بخش کشاورزی و اجرای طرح هادی در روستاها را از کارهای مهم و اولویت دار در سال جاری دانست و گفتپیگیری جهت فرسودگی و مرمت شبکه آبرسانی روستاها و نهایی شدن گازرسانی به ۱۰روستای بخش شهرآباد ازجمله رحمانیه تاقبل از فصل سرمای سال و روکش آسفالت جاده های باقیمانده ازجمله فیروزآباد و مسیر چهار راه کوشه به عظیم آباد، نیز از مهمترین مشکلات است با مکاتباتی که انجام شده است ، بزودی شاهد رفع آن ها خواهیم بود.

وی ازجمله مهمترین خدمات دولت به روستاها ر ا اختصاص قیر رایگان به منظور آسفالت معابر گاز رسانی به ده روستای بخش احداث ساختمان دهیاری ها عنوان کرد و افزوداز ۱۸روستا در بخش شهرآباد ، ۱۷روستا ساختمان دهیاری در آن احداث شده است که این امر زمینه تسریع در حل مشکلات روستاها و ارائه خدمات را فراهم می کند.

موسوی درخصوص عملکرد شوراها و دهیاران در روستاهای بخش شهرآباد ، اظهارداشتتعامل آن ها با روستاییان و بخشدار قابل قبول است و با احساس مسوولیت و تلاش و پشتکاری که دارند به روان شدن امور جاری در منطقه کمک می کنند.

وی خاطرنشان کرددولت تدبیر و امید با حمایت از روستاییان و دهیاری ها درقالب اختصاص امکانات و اعتبارات ، گام موثری در جهت خدمت و توسعه یافتگی روستا ها برداشته است.

بخشدار شهرآباد اضافه کردباتوجه به برنامه های کلان دولت تدبیر و امید، می توان چشم انداز مثبتی از روند سریع اجرای طرح ها و پروژه ها که در نهایت به توسعه یافتگی منجر می شود ، ترسیم کرد.

انتهای پیام//و.ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.