کرمان؛

تقویت روحیه حق طلبی و مبارزه با ظلم و ستم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: هدف از برگزاری عزاداری امام حسین (ع) تقویت روحیه حق طلبی و مبارزه با ظلم و ستم است و فقط گریه کردن بر مصائب آن حضرت نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده در جمع اعضا ء کانون بسیج حقوق دانان شهرستان راور گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد مردمی و پرتوی از قیام خونین عاشور است و باید از هر گونه تعرض و آسیبی مصون بماند.
این مقام قضائی تاکید کرد: کار دستگاه قضایی مبارزه با فساد و دفاع از حقوق مظلومین جامعه است ونباید در این راه ذره ای قصور و سهل انگاری کرد.
وی بیان داشت: در جریان فتنه 88 تمامی سرویسهای جاسوسی با استفاده از حداکثر امکانات خود سعی در براندازی حکومت اسلامی داشتند اما با رهبری راهبرانه مقام معظم رهبری و وحدت ملت ولایت مدار توطئه های انان خنثی شد .
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور افزود: جنگ امروز دشمنان با انقلاب اسلامی تلفیقی از جنگ نرم و سخت است و علی رغم انکه دشمنان در جنگ سخت و دوران دفاع مقدس توفیقی به دست نیاوردند، تمام اهداف خود را بر جنگ نرم متمرکز نموده اند.
وی خاطر نشان ساخت: اختلاف افکنی بین مذاهب از جمله اقدامات شوم و راهبردی دشمنان دنیای اسلام است که از دیر باز در ایجاد تفرقه و برهم زدن انسجام و وحدت مردمی داشته است که به حمد الله تاکنون ناکام مانده و خواهد ماند
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار