همدان؛

شناسایی 400 سایت با محتویات مجرمانه در استان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی 400 سایت با محتویات مجرمانه در 15 روز گذشته توسط عوامل پلیس فتا خبر داد.

شناسایی 400 سایت با محتویات مجرمانه در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب در همایش پلیس، امنیت و اصناف با اششاره به اینکه طبق بررسی های انجام شده  جرائم اخلاقی بیشترین میزان تخلف در فضای مجازی را تشکیل می دهد، اظهار داشت: جرائم اخلاقی، کلاهبرداری و مزاحمت در این زمینه بیشترین سهم را دارند.
 
وی افزود: امروز نظام سلطه و لابی های صهیونیستی دنبال جریجه دار کردن ارزشهای دینی هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: دشمنان اسلام برای رعایت نکردن عفاف و حجاب و ارزشها در آئین های مختلف، با استفاده از فضای مجاز و سایتها، ارزشها را ضد ارزش جلوه می دهند.

سردار مهدیان نسب با ذکر بخش از بیانیات رهبری فرزانه انقلاب در دیدار با فرماندهان انتظامی گفت: معظم له امنیت را رکن اساسی پیشرفت کشور و نیروی انتظامی رکن تأمین امنیت برشمردند.

وی افزود: در صورت نبود امنیت در جامعه، امکان فعالیت های متنوع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و خدماتی از بین می رود.

فرمانده انتظامی همدان بازاریان همدان را افرادی متدین و دیندار دانست و بیان کرد: تمامی فعالیت ها و تعامل ناجا با اصناف با هدف حفظ ارزشها است.

سردار مهدیان نسب افزود: تعامل مطلوب بین پلیس و اصناف برقرار است که که هدف از این تعامل پیشگیری از دستورالعمل های سلیقه ای است.

وی تاکید کرد: تائید صلاحیت افراد فاقد صلاحیت از منظر امنیتی و انتظامی پذیرفتنی نیست حتی این گونه افراد موجب بدنام شدن صنوف ارزشمند نیز می شوند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: دهه نخست ماه محرم به امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و بهترین مکان برای احیای این فریضه بازار است.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.