زاهدان؛

زاهدان غرق در عزاداری حسینی

میدان های امام حسین(ع) و سربازان گمنام امام زمان (عج) زاهدان میزبان عزادان حسینی هستند.

زاهدان غرق در عزاداری حسینی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،فرماندار زاهدان گفت: میدان های امام حسین (ع) و سربازان گمنام در روز عاشورا و تاسوعا محل تجمع عراداران حسینی برای عزاداری و برپایی نماز تعیین شد. 

خانجانی افزود: همه ارگان ها موظف هستند از تمام امکانات اداری در راستای خدمات رسانی شایسته به هیئت های عزاداری و عزادران حسینی استفاده کنند و در این مهم هیچ سازمانی حق کوتاهی کردن در اعمال وظیفه را ندارد. 

خانجانی گفت: باید مراسم های تاسوعا و عاشورا در زاهدان با کیفیت بسیار بالاتر و استقبال بیشتری از عزاداران برگزار شود. 

وی ادامه داد: زاهدان شهری مذهبی است و پتانسیل بسیار بالای در حوزه مذهبی دارد لذا در همین راستا باید مراسم های عاشورا و تاسوعا به سمت برنامه های محوری و تجمیعی حرکت کند تا بتوانیم نماد بسیار زیبا و عظیمی از ارادت و علاقه مردم زاهدان به امام حسین (ع) و خاندان شان را به سایرین  نشان دهیم. 

وی بیان کرد: طی دو سال گذشته تلاش بسیاری شده است تا محیط های ارام و با امنیت بسیار بالایی برای عزاداری، عزاداران  فراهم کنیم و اینگونه مراسم های عزاداری را به سمت تجمیع حرکت دهیم. 

وی ادامه داد: تجمیع مراسم های تاسوعا و عاشورای حسینی فرصت بسیار خوبی است تا از توانایی های مداحان استان به خوبی استفاده شود و شهروندان هم به نحو شایسته بتوانند به عزاداری بپردازند. 

فرماندار زاهدان گفت: امسال در دو میدان امام حسین (ع) و سربازان گمنام مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور گسترده مردم برگزار می شود. 

وی از مسئولان خواست: تمامی امکانات لازم برای رفاه حال عزادارن، هیئت های مذهبی و رسانه ها در این دو میدان و در جوار مساجد و تکیه ها را فراهم کنند. 
انتهای پیام/گ

برچسب ها: زاهدان ، غرق ، عزا ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار