اصفهان؛

دستگیری سه شکارچی متخلف در نطنز

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست نطنز از شناسایی و دستگیری سه شکارچی متخلف که به صورت غیرقانونی اقدام به شکار در منطقه حفاظت شده کرکس این شهرستان می کردند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی صادقی  افزود: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان از یک گروه شکارچی (دو نفر) که در این منطقه اقدام به صید و لاشه یک قطعه کلاغ نوک سرخ کرده بودند، یک قبضه اسلحه شکاری تک لول ساچمه زنی قاچاق، دو عدد فشنگ و یک دستگاه دوربین دو چشمی نیز کشف و توقیف کردند.
وی گفت: هم چنین محیط بانان مستقر در منطقه کرکس پس از طی مسافت طولانی، موفق به دستگیری یک شکارچی شدند و از این فرد متخلف یک اسلحه تک لول غیرمجاز همراه با فشنگ کشف و ضبط کردند.
منطقه کرکس از زیست گاههای طبیعی فلات مرکزی ایران و شامل مجموعه ارتفاع های سنگلاخی و بسیار مرتفع تپه ماهوری بوده که این ارتفاع ها در قسمت های مختلف دشت های جلگه ای کوچکی را احاطه کرده است.
قوچ و میش، کل و بز، آهو، روباه ، گرگ، خرگوش، شغال، گراز، کاراکال، سیاهگوش و انواع جوندگان، کبک، تیهو، عقاب طلایی، سارگپه معمولی، شاهین، چکاوک و انواع خزندگان در این منطقه زیست می کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.