ذوالنور مطرح کرد؛

ارائه گزارش برجامی مجلس بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا/ صالحی و عراقچی مدعوین جلسه کمیته هسته‌ای

ارائه گزارش برجامی مجلس بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا/ صالحی و عراقچی مدعوین جلسه کمیته هسته‌ای
رئیس کمیته هسته ای مجلس درباره ارائه گزارش نظارتی برجام در مجلس توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری با اشاره به جلسه ای که قرار است کمیته هسته ای مجلس روز چهارشنبه با دستگاه های مختلف داشته باشد، اظهار داشت: آخرین وضعیت برجام در حوزه های هر کدام از دستگاه های سازمان انرژی اتمی، وزارت خارجه، بانک و بیمه مرکزی، وزارت اقتصاد، کشتیرانی، اتاق بازرگانی و وزارت نفت در این جلسه بررسی می شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه قرار است بدانیم تحریم ها در امور بانکی تا چه حدی برطرف شده یا وضعیت ال سی چگونه است همچنین کشتیرانی، بیمه ها و اتاق بازرگانی درخصوص اینکه آیا برجام توانسته در امور آنها مشکل گشایی کند یا خیر صحبت می کنند.

ذوالنوری در ادامه با بیان اینکه از تمامی مسئولان این دستگاه ها به ویژه علی اکبر صالحی و سیدعباس عراقچی برای حضور در جلسه فردای کمیته هسته ای دعوت شده است، افزود: اگر همچنان در این گزارش جای ابهام وجود داشته باشد بازدید از UCF (یو سی اف) اصفهان نیز در دستورکار کمیته قرار می گیرد در غیر این صورت این بازدید انجام نخواهد شد.

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گزارش نهایی کمیته در نخستین هفته کاری مجلس بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به کمیسیون امنیت ارائه می شود که زمان زیادی نمی برد و به سرعت به هیأت رئیسه و صحن علنی ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار