دیدار رضاکیانیان با سفیر سازمان ملل درتهران+ اینستاپست

رضا کیاییان با حضور در دفتر سازمان ملل در تهران راجع به کمپین من دریاچه ارومیه هستم با سفیر این سازمان صحبت کرد

به گزارش هنرمندان فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان:رضا کیاییان با حضور در دفتر سازمان ملل در تهران راجع به کمپین من دریاچه ارومیه هستم با سفیر این سازمان صحبت کرد.

وی نوشت:

سلام... توضیح دو نکته: 
۱. بعضی از دوستان گمان کردند كه من قرار است به سازمان ملل در نیویورک بروم ! لازم دیدم در اين باره توضیح دهم. خیر! قرار است به دفتر سازمان ملل در تهران بروم و با سفیر سازمان ملل در ایران، آقای گری لوئيس ملاقات کنم و سى دى حاوی امضاهای شما را به ایشان بدهم.


۲. بسیاری از همراهان با اینکه در شهرها و استان های دیگر زندگی می کنند و با وجود اینکه در استان های خودشان مشکلات بزرگی وجود دارد، اما به کمپین #من_دریاچه_ارومیه_هستم پیوستند. چون ایرانی اند و نگران ایران هستند. اما تعدادی از همراهان از اینکه این کمپین برای احیای دریاچه ارومیه کوشش می کند و حرفی از مشکلات دیگر مانند خشک شدن #هامون و #بختگان و #گاوخونی و #مرداب_انزلی نمى زند، ناراضى هستند. 
خب، اول به این خاطر که فرهنگسرای جوان ارومیه همت کرد و پیشقدم شد و جوانان ارومیه را به حمایت از دریاچه فرا خواند و سپس از من دعوت کرد و خواست حامی دریاچه شوم. و من هم با کمال میل پذيرفتم. 
دوم اینکه معتقدم وقتی همه ی ما مردم برای احیای دریاچه ارومیه دست در دست هم بگذاريم. به يقين ، باهم برای احیا و نجات دیگر دریاچه هاو تالاب ها و مشکلات دیگر مانند هجوم ریزگردها و... همچنان در کنار هم خواهیم ماند و کوشش خواهیم کرد تا همه مشکلات سرزمینمان را حل کنیم.
پس خواهش می کنم حالا که یک میلیون وپانصد و پنجاه هزار #همصدا شديم و در کنار هم هستیم، این همدلی را به فال نیک بگیریم، کوشش کنیم و از دیگرانی که هنوز به ما نپیوسته اند دعوت کنیم تا با ما همصدا شوند.
#هیچ_تلاشی_بی_ثمر_نخواهدبود.


دیدار رضاکیانیان با سفیر سازمان ملل درتهران


انتهای پیام/
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.