جزئیات «اشکواره بانوان عاشورایی» اعلام شد/ برگزاری اختتامیه قبل از اربعین حسینی

اختتامیه «اشکواره بانوان عاشورایی» در سال جاری قرار است تا قبل از اربعین امسال برگزار شود.

علی داوودی، عضو شورای «اشکواره بانوان عاشورایی» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این جشنواره ادبی گفت: «اشکواره بانوان عاشورایی» چند سال است که برگزار می‌شود و هر سال حوزه هنری در برگزاری این جشنواره ادبی مشارکت داشته است. امسال نیز حوزه هنری در برگزاری «اشکواره بانوان عاشورایی» با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری می‌کند. علاوه بر حوزه هنری، شهرداری تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جشنواره همکاری دارند.

وی افزود: اختتامیه «اشکواره بانوان عاشورایی» در سال جاری قرار است تا قبل از اربعین امسال برگزار شود. شرکت کنندگان می توانند تا روزهای بیست و پنجم و بیست و ششم مهرماه سال جاری آثار را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. موضوع جشنواره زنان هستند اما این قید برای شرکت‌کنندگان در «اشکواره بانوان عاشورایی» وجود ندارد و همه شاعران می توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
عضو شورای «اشکواره بانوان عاشورایی» در خصوص تفاوت جشنواره امسال با سال های پیش اظهار داشت: امسال دبیرخانه «اشکواره بانوان عاشورایی» جشنواره را با موضوعات گسترده تری نسبت به سال های قبل برگزار می کند. موضوعات به روز و انقلابی نیز به موضوعات این جشنواره افزوده شده است و زنان از صدر اسلام تا امروز موضوع اشکواره بانوان عاشورایی در سال جاری است. 



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار